مطالب عاشقانه 1
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مطالب عاشقانه 1
نوشته شده در دو شنبه 4 آذر 1392
بازدید : 353
نویسنده : AmiRez

نمی دانم چرا این گونه هست؟

وقتی نگاه عاشق کسی به توست می بینی اما، دلت بسته به مهر دیگری است.

بی اعتنا می گذری وعاشقانه به کسی می نگری... که دلش پیش تو نیست

 

آدم برفی نبوده ام که به پایت یک شبه آب شوم....... من، مو به مو سفید شده ام!!!!

 

مورچه ای رو مسخره میکردم که سالها عاشق یه تفاله چایی بود.

خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر میکردم آدمه..





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








90tarh.ir
90tarh.ir